Despre compania Stovaris
Istoria companiei noastre dateaza din anii ’90. De atunci, compania a evoluat de la o companie mica de servicii la un distribuitor clasic cu valoare adaugata (VAD). Dezvoltarea companiei a condus la schimbari organizationale care au permis o concentrare mai mare a echipei de specialisti si ingineri pe departamentele de produse individuale.
CARE ESTE ISTORIA COMPANIEI NOASTRE
Compania noastra s-a numit anterior Alstor Sp. j. Suntem prezenti pe piata poloneza de peste 30 de ani si inca de la inceputuri am functionat ca VAD. Jarosław Kupiec si Tomasz Szukała sunt printre fondatorii acestei companii, care au ramas in echipa manageriala si dupa anul 2017 cand a inceput restructurarea companiei si a fost creata o noua entitate – Alstor SDS (Secure Data Solutions). Aceasta unitate de afaceri era formata dintr-o echipa independenta de vanzari, o echipa de gestionare a produselor si o echipa de service si suport tehnic. Alstor SDS s-a axat pe produse si solutii de stocare, servere, rețea si monitorizare retea, infrastructura pentru Centre de Date si DCIM, securitate IT si gestionarea infrastructurii IT.
La data de 1 aprilie 2019, Alstor SDS Sp. z o. o. si-a inceput activitatea ca o companie independenta cu Jarosław Kupiec, Tomasz Szukała si Marcin Cichecki ca fondatori. Intreaga echipa si toate contractele de distributie relevante au fost transferate noii entitati. In anii urmatori, Alstor SDS a dezvoltat in continuare portofoliul de linii de produse oferite. In martie 2021 Alstor SDS si-a schimbat numele in Stovaris Sp. z o. o.
MISIUNEA SI VIZIUNEA NOASTRA
Pozitia noastra pe piata este ca distribuitor ce ofera produse specializate si nu dorim sa concuram cu companiile de linie larga care vand produse la un volum mare. Ne concentram in special pe furnizorii si liniile de produse care necesita un anumit nivel de cunostinte tehnice si vanzari active, selectand cu atentie produsele pe care le adaugam in portofoliul nostru. Acest lucru face ca oferta noastra sa fie atractiva pentru partenerii nostri de distributie. Daca combinam acest lucru cu prezența noastra de lunga durata pe piata, putem avea succes atat pentru noi, cat si pentru furnizorii si distribuitorii nostri.
ECHIPA NOASTRA & CAPACITATEA DE A OFERI SERVICII
Desi la baza am fost o companie de servicii IT , in prezent suntem o echipa de peste 20 de profesionisti cu experienta in distributia de produse cu valoare adaugata. Structura ocuparii fortei de munca la Stovaris: vanzari (10) | Managerii de produse (6) | Marketing (1 – cu sprijin din partea managerilor de produse) Service si asistenta tehnica (4). Compania detine si un departament de service si reparatii format din ingineri cu experienta care pot oferi inclusiv servisarea si asamblarea serverelor Supermicro, reparatii si intretinere scanere de documente sau roboti de copiere Rimage CD / DVD; la toatea acestea se adauga si asistenta de prim nivel pentru produsele pe care le distribuim.
STRUCTURA PARTENERILOR NOSTRI
ACTIVITATILE NOASTRE DE MARKETING
Consideram contactul direct al vanzatorilor cu posibilii nostril furnizori ca fiind cel mai bun instrument de promovare. Cu toate acestea demersul trebuie sa fie sustinut prin diferite activitati de marketing, de exemplu:
- Conferinte online multivendor – una pe trimestru organizata de Stovaris (cu sprijinul furnizorilor nostri),
- Webinarii online- dedicate fiecarui furnizor,
- Prezentari individuale on-line pentru parteneri dedicați,
- Participarea la conferinte online ale tertilor,
- Campanii de emailing catre partenerii nostri,
- Dezvoltarea si actualizarea constanta a continutului de pe site-ul nostru web (descrieri de solutii, prezentari de produse noi, bloguri).