Selectează o Pagină
Formular de Contact
Daca sunteti interesati de produsele noastre va rugam sa ne contactati sau sa adresati o intrebare specialistilor nostri.

Procedura Reclamatiilor

In cazul unui defect al produselor, o plangere trebuie depusa folosind urmatoarea procedura:

  1. Verificati unde puteti depune o reclamatie pentru un anumit produs. Puteti gasi aceste informatii in documentul Tabelul de garantie si perioade de garantie (la Stovaris sau la punctul de service autorizat al producatorului). Cand Stovaris este indicat in tabel ca punct de service, va rugam sa mergeti la punctul 2.
  2. Completati cererea folosind formularul disponibil in meniul de mai sus.
  3. Odata ce solicitarea dvs. a fost verificata, va vom trimite un e-mail cu numarul solicitarii. Produsele trimise inapoi la Stovaris trebuie protejate corespunzator, de preferinta folosind ambalajul original al producatorului.

Note:

  1. Raportul este valabil doua saptamani dupa verificarea sa pozitiva! Daca dispozitivul raportat nu este livrat serviciului in aceasta perioada, va trebui sa fie trimis din nou inapoi.
  2. Echipamentele livrate la Stovaris Service trebuie protejate corespunzator impotriva deteriorarii in timpul transportului, de preferinta in ambalajul original.
  3. Deservim si produse care nu sunt acoperite de garantia producatorului sau garantia noastra. Pentru a le repara trebuie sa completati un formular de reclamatie.