Selectează o Pagină

Serviciu de scanare documente in format mare

– Fujitsu, Panasonic si brand-urile Graphtec 

Compania Stovaris (anterior Alstor SDS) care activeaza continuu pe piata IT din Polonia din 1987 si-a dezvoltat un portofoliu creeat din multi distribuitori si producatori cunoscuti si apreciati la nivel mondial. De peste 30 de ani ne construim pozitia si ne extindem portofoliul de servicii legate de dispozitive pentru digitalizarea documentelor. In prezent oferta noastra  include solutii de la marci precum Fujitsu, Panasonic sau Graphtec. Specialistii si inginerii nostri, datorita participarii la numeroase cursuri de service, au contribuit la obtinerea de catre Stovaris a statutului de partener de service autorizat al marcilor mentionate mai sus. Experienta si calificarile ne permit sa oferim servicii la un nivel inalt,astfel, putem sustine partenerii nostri pentru  intreaga gama de servicii (garantie si post-garantie).

GARANTIE – Oferim clientilor si partenerilor nostri de afaceri posibilitatea de a prelungi perioada de garantie atat pentru scanerele noi, cat si pentru dispozitivele care au expirata  garantia standard a producatorului. Astfel, utilizatorii au posibilitatea de a prelungi perioada de garantie pana la 7 ani de la momentul achizitionarii dispozitivului. Adaptam domeniul de aplicare si termenii garantiei in funcție de nevoile individuale ale clientilor.

SERVICIU – in plus fata de garantia extinsa Stovaris clientii nostri au optiunea de a achizitiona diferite tipuri de pachete de servicii: NBD (urmatoarea zi lucratoare), adica reparatia sau inlocuirea echipamentelor de lucru in urmatoarea zi lucratoare de la data notificarii defectarii ; On-Site – este un pachet de servicii care garanteaza repararea la fata locului.

Ca parte a serviciului Stovaris, ne ocupam si de alte nevoi non-standard, de ex. consumabile incluse in pretul pachetului.

INTRETINERE – acest serviciu va permite sa va mentineti echipamentul in bune conditii tehnice. Acest lucru se traduce direct prin evitarea perioadelor de nefunctionare inutile si, in consecinta, prin reducerea pierderilor financiare aferente.

In calitate de distribuitor de lunga durata si partener de service al echipamentelor de digitalizare a documentelor, oferim consultanta profesionala si asistenta tehnica. Pentru fiecare client selectam cel mai potrivit program de ingrijire pentru a asigura cea mai mare satisfactie cu produsele pe care le comercializam.
PACHET: Garantie
  1. Scanerul va fi reparat la centrul de service in termen de 14 (paisprezece) zile lucratoare, incepand cu momentul livrarii la centrul de service. Daca nu este posibila repararea dispozitivului in termen de 14 (paisprezece) zile lucratoare, un dispozitiv substitut, cu parametri asemanatori echipamentului defect va fi livrat clientului, pe cheltuiala centrului de service.
  2. Asistenta tehnica prin telefon si e-mail in timpul programului de lucru, adica luni – vineri 9:00 – 17:00 (cu exceptia sarbatorilor legale).
  3. Garantia acopera toate partile scanerului, cu exceptia pieselor supuse uzurii naturale (partilor consumabile si structurale) si a celor rezultate din utilizarea necorespunzatoare a dispozitivului.
  4. Perioada de garantie, în functie de pachetul selectat, dureaza de la 1 (in cuvinte: unu) la 7 (in cuvinte: sapte) ani.
  5. Toate defectele acoperite de pachetul de garantie trebuie raportate utilizand un formular electronic. Formularul este disponibil pe site-ul web: https://stovaris.pl/partnerzy/zgloszenie-rma/. Dupa completarea corecta a cererii va fi atribuit un numar individual de cerere. Cererile primite dupa ora 14:00 vor fi inregistrate in urmatoarea zi lucratoare.
PACHET: Garantie la fata locului
  1. Scanerul este reparat in termen de 2 ( in cuvinte: doua ) zile lucratoare din momentul in care tehnicianul confirma defectiunea.
  2. Repararea dispozitivului are loc la locul instalarii sale – la sediul Clientului.
  3. Daca dispozitivul nu poate fi reparat la locul de instalare (la sediul Clientului) centrul de service este obligat sa furnizeze Clientului un dispozitiv de substitutie cu parametri asemanatori echipamentului defect.
  4. Asistenta tehnica prin telefon si e-mail in timpul programului de lucru, adica luni – vineri 9:00 – 17:00 (cu exceptia sarbatorilor legale).
  5. Garantia acopera toate partile scanerului, cu exceptia pieselor supuse uzurii naturale (partilor consumabile si structurale) si a celor rezultate din utilizarea necorespunzatoare a dispozitivului.
  6. Perioada de garantie, in functie de pachetul selectat, dureaza de la 1 (in cuvinte: unu) la 7 (in cuvinte: sapte) ani.
  7. Toate defectele acoperite de pachetul de garantie trebuie raportate utilizand un formular electronic. Formularul este disponibil pe site-ul web: https://stovaris.pl/partnerzy/zgloszenie-rma/. Dupa  completarea corecta a formularului, va fi atribuit un numar individual de cerere si in termen de 4 ore lucratoare de la finalizarea cererii, un tehnician va contacta clientul pentru a confirma defectiunea. Cererile primite dupa ora 14:00 vor fi inregistrate in urmaoarea zi lucratoare.
PACHET: Garantie la fata locului + NBD
  1. Scanerul este reparat in termen de 2 (in cuvinte: doua) zile lucratoare, din momentul in care tehnicianul confirma defectiunea.
  2. Repararea dispozitivului are loc la locul instalarii sale – la sediul Clientului.
  3. Daca dispozitivul nu poate fi reparat la locul de instalare (la sediul Clientului), centrul de service este obligat sa furnizeze Clientului un dispozitiv de substitutie cu parametri similari echipamentului reparat.
  4. Asistenta tehnica prin telefon si e-mail in timpul programului de lucru, adica luni – vineri 9:00 – 17:00 (cu exceptia sarbatorilor legale).
  5. Garantia acopera toate partile scanerului, cu exceptia pieselor supuse uzurii naturale (partilor consumabile si structurale) si a celor rezultate din utilizarea necorespunzatoare a dispozitivului.
  6. Perioada de garantie, in functie de pachetul selectat, dureaza de la 1 (in cuvinte: unu) la 7 (in cuvinte: sapte) ani.
  7. Toate defectele acoperite de pachetul de garantie trebuie raportate utilizand un formular electronic. Formularul este disponibil pe site-ul web: https://stovaris.pl/partnerzy/zgloszenie-rma/. Dupa completarea corecta a formularului, va fi atribuit un numar individual de cerere si in termen de 4 ore lucratoare de la finalizarea cererii, un tehnician va contacta clientul pentru a confirma defectiunea. Cererile primite dupa ora 14:00 vor fi inregistrate in urmatoarea zi lucratoare.
PACHET: Garantie de schimb NBD
  1. Acest pachet include livrarea unui scaner de schimb catre client in ziua urmatoare confirmarii defectului de catre client.
  2. Repararea dispozitivului are loc la sediul furnizorului de servicii.
  3. Costurile de transport in ambele sensuri sunt acoperite de garant.
  4. Scannerul de schimb ajunge in ambalajul original si clientul trebuie sa ambaleze scanerul defect in acest ambalaj pentru al trimite inapoi la centrul de service
  5. Asistenta tehnica prin telefon si e-mail in timpul programului de lucru, adica luni – vineri 9:00 – 17:00 (cu exceptia sarbatorilor legale).
  6. Garantia acopera toate partile scanerului, cu exceptia pieselor supuse uzurii naturale (partilor consumabile si structurale) si a celor rezultate din utilizarea necorespunzatoare a dispozitivului.
  7. Perioada de garantie, in functie de pachetul selectat, dureaza de la 1 (in cuvinte: unu) la 7 (in cuvinte: sapte) nor.
  8. Toate defectele acoperite de pachetul de garantie trebuie raportate utilizand un formular electronic. Formularul este disponibil pe site-ul web: https://stovaris.pl/partnerzy/zgloszenie-rma/. Dupa completarea corecta a formularului, va fi atribuit un numar individual de cerere si in termen de 4 ore lucratoare de la finalizarea cererii, un tehnician va contacta clientul pentru a confirma defectiunea. Cererile primite dupa ora 14:00 vor fi inregistrate in urmatoarea zi lucratoare.
PACHET: Inspectii / Inspectii la fata locului
  1. Ca parte a pachetului clientul are dreptul de a solicita o inspectie gratuita a scanerului (numarul de inspectii pe an depinde de numarul achiziționat de clientul final si de nevoile individuale ale acestuia). Inspectia scanerului va fi efectuata in centrul de service sau la sediul clientului, in functie de versiunea pachetului, in termen de 14 (in cuvinte: paisprezece) zile lucratoare, care se numara din momentul in care clientul notifica astfel o nevoie. Notificarea de service trebuie facuta electronic utilizand formularul disponibil pe site-ul: https://stovaris.pl/partnerzy/zgloszenia-rma. Odata ce cererea este completata corect, va fi atribuit un numar individual de cerere.
  2. Inspectia va include curatarea si intretnerea interiorului scanerului pentru a elimina elementele straine care au intrat in dispozitiv, in timpul functionarii si utilizarii normale a dispozitivului. Revizuirea echipamentului va include, de asemenea, testarea masinii pentru functionarea corecta, calibrarea (daca este necesar) si inlocuirea articolelor consumabile (materialele trebuie incarcate separat, conform unei estimari separate).
PACHET: Consumabile
  • Acest pachet ofera clientului consumabile pentru scaner pentru o perioada de 1 pana la 7 ani sau un numar specificat de documente scanate. In cazul acestui pachet, serviciul la fata locului este calculat individual, iar kiturile consumabile vor fi livrate si intretinute in conformitate cu recomandarile producatorului.

Persoana de Contact:

Michał Gardocki

Pre-Sales Engineer
tel. +48 502 447 112
m.gardocki@stovaris.pl

Sylwester Pytkowski

Pre-Sales Engineer
tel. +48 507 015 459
s.pytkowski@stovaris.pl