Selectează o Pagină
Formular de Contact
Daca sunteti interesati de produsele noastre va rugam sa ne contactati sau sa adresati o intrebare specialistilor nostri.

Termenii de Garantie

Pentru produsele  achizitionate de la Stovaris Sp. z o.o. (anterior Alstor SDS Sp. z o.o.), avand garantia Producatorului ce detine o retea de puncte de service autorizate in Polonia, garantia ar trebui revendicata direct in aceste puncte.

Adresele centrelor de service relevante sunt listate in „Tabelul de garantie si perioade de garantie”.

Unele dintre produsele pe care le vindem sunt acoperite direct de garantia noastra.

Acestia sunt  termenii si conditiile generale ale garantiei oferite de Stovaris Sp. z o.o. (denumit in continuare „Stovaris“):

  1. Stovaris garanteaza produsele vandute pentru o perioada care nu este mai mare decat perioada mentionata in „Tabelul de garantii si perioade de garantie”, publicat pe site-ul www.stovaris.pl.
  2. Garantia acopera raspunderea pentru defecte ale produselor.
  3. Garantia este exclusa in cazul in care Cumparatorul cunostea defectul in momentul primirii bunurilor achizitionate.
  4. Bunurile reclamate pot fi livrate personal sau trimise de Cumparator, pe riscul si pe cheltuiala acestuia, la sediul social al Stovaris.
  5. Trimiterea produselor defecte catre Stovaris trebuie aranjata in prealabil cu Departamentul de service Stovaris.
  6. Departamentul de service Stovaris va confirma acceptarea cererii dumneavoastra prin alocarea unui numar special (Nr. RMA).
  7. Stovaris se obliga sa solutioneze reclamatiile in termen de 14 (in cuvinte: paisprezece) zile, termen calculat din momentul primirii bunurilor defecte. In mod exceptional, aceasta perioada poate fi prelungita daca este imposibila remedierea defectelor din motive independente de vointa lui Stovaris.
  8. O reclamatie poate fi tratata in unul dintre urmatoarele moduri:
  • prin remedierea defectul,
  • inlocuirea produselor cu marfuri identice fara defecte,
  • schimbul de produse cu altele avand parametri asemanatori, in cazul in care productia marfurilor in cauza a fost sistata,
  • retragerea tranzactiei si returnarea sumei platite pentru produse.
  1. Dupa solutionarea reclamatiei, produsele pot fi ridicate de la biroul Stovaris sau trimise inapoi Cumparatorului, caz in care costul transportului este suportat de Stovaris.
  2. Cumparatorul are dreptul de a alege modul de ridicare a bunurilor.
  3. Produsele trebuie sa fie primite de catre Cumparator in termen de 2 (in cuvinte: doua) luni de la data solutionarii reclamatiei.
  4. Dupa  expirarea acestei perioade, Stovaris va avea dreptul sa lichideze produsele fara plata vreunei compensatii.
  5. Procedura de reclamatie nu include: instalarea si intretinerea de  hardware si software.
  6. Garantia nu acopera urmatoarele prosuse:
  • articole consumabile in mod natural, adica consumabile,
  • articole cu sigilii deteriorate, ale Stovaris sau ale producatorului,
  • cu numere de serie imposibil de citit,
  • incompatibilitati rezultate din modificari tehnice, inovatii si standarde modificate dupa data vanzarii;
  • folosit, intretinut sau depozitat necorespunzator,
  • deteriorate mecanic, electric, termic sau chimic,
  • livrat la Stovaris fara masuri de securitate adecvata.
  1. Stovaris nu este responsabila  pentru nicio dauna  cauzata de pierderea datelor de pe medii si dispozitive de stocare.
  2. Stovaris nu va fi responsabila pentru nicio dauna  accidentala, indirecta, speciala de orice fel (inclusiv pierderi nelimitate de profit sau orice pierdere financiara) care ar putea aparea din utilizarea sau incapacitatea de a utiliza bunurile. De asemenea, este exclusa orice raspundere care ar putea decurge din revendicarile tertilor.
  3. In cazul unei reclamatii nejustificate, Stovaris poate percepe Cumparatorului cu costurile de solutionare ale reclamatiei.
  4. Stovaris are dreptul de a alege modul de tratare a plangerii.