Selectează o Pagină

Notificare  de reparare RMA 

In cazul unui defect al marfurilor  ar trebui depusa o plangere prin următoarea procedura:

  1. Verificati unde puteti trimite o cerere pentru un anumit produs. Puteti gasi aceste informatii in documentul Tabelul perioadelor de garantie si de revendicare (la Stovaris sau la centrul de service autorizat al producatorului). Cand Stovaris este indicat in tabel ca punct de service, va rugam sa mergeti la punctul 2.
  2. Completati cererea utilizand formularul disponibil in meniul de mai sus.
  3. Odata ce solicitarea dumneavoastra. a fost verificata, va vom trimite un e-mail cu numarul cererii. Produsele trimise inapoi la Stovaris trebuie protejate corespunzator, de preferinta folosind ambalajul original al producătorului.

Note:

Notificarea este valabila timp de doua saptamani dupa confirmare! Daca dispozitivul raportat nu este livrat serviciului in aceasta perioada, notificarea va trebui retransmisa.

Va rugam sa protejati corect dispozitivele in timpul transportului. Cel mai bine este sa folositi ambalajul original cu umpluturi. Dispozitivul trebuie fixat astfel incat sa nu se miste singur si sa fie separat de peretii ambalajului cu umpluturi moi. In cazul dispozitivelor mai grele, va recomandam sa amplasati ambalajul pe un palet de transport si sa-l fixati cu benzi de protectie.

Adresa de transport:
Stovaris Sp. z o.o. – Service
18 Staniewicka St. lok. 19
03-310 Warsaw, Poland

telefon: +48 222 484 001

Va rugam sa marcati pachetul cu numarul RMA. Fara acest numar, pachetele catre Serviciul de garantie  nu sunt acceptate.

In al treilea rand, deservim si produse care nu sunt acoperite de garantia sau garantia noastra. Pentru a le repara trebuie sa completati un formular de cerere.

Persoana de Contact:

Sylwester Pytkowski

Pre-Sales Engineer
tel. +48 507 015 459
s.pytkowski@stovaris.pl

Łukasz Słupski

Pre-Sales Engineer
tel. +48 723 941 484
l.slupski@stovaris.pl